KITCHEN_WEB_RESPONSIIVINEN_koodaukseen_Page_7_Image_0001

POP, ROCK JA RÄP
Miten saada Kopparbergin siiderit kaikkien huulille. Miten pitää Kopparberg mielessä ja miten sen halut- tavuutta voidaan nostaa. Brändiin haluttiin lisää pöhinää, räiskettä ja tuoreutta.

Päätettiin järjestää biisikilpailu. Sävellettiin biisi, josta tehtiin kolme eri sovitusta. Pop, rock ja räp.
Valmiina oli siis biisi ja kertosäe.
Tehtävä: Sanoita biisi loppuun kuten haluat.

Kampanja lanseerattiin netissä, printissä ja ravintoloissa. Ohjaus kampanjasivustolle, jossa olivat kaikki tarvittavat aihiot. Lisäksi ravintolaketjujen kanssa rakennettiin paketti, jossa pystyi tekemään oman version livenä paikan päällä.

Ylituomarina toimi Kim Kuusi ja voittaja sai toteuttaa oman version huippustudiossa alan ammattilaisten kanssa.

 

AsiakasVastaavatKeski
ArtDirectorKeski
Copywriter_keski


 




KITCHEN_WEB_RESPONSIIVINEN_koodaukseen_Page_1_Image_0011