Image_101

Ammattiliikenne ja koneyrittäjät ovat Teboilille erittäin tärkeä kohderyhmä. Heitä varten on räätälöity erityinen tankkaus- ja maksukortti, Teboil D-kortti. Vuosittainen D-kampanja on tärkein ja kattavin lähestymismuoto em. kohderyhmiin, jonka tavoitteena on uusien D-korttiasiakkaiden hankkiminen.

Kitchen on suunnitellut D-kampanjan jo useampana vuonna. Tavoitteena on erottuva kampanja, joka houkuttelee ammattikuljettajia ja koneyrittäjiä tutustumaan D-korttiin ja sen tarjoamiin etuihin.

Kampanjan ytimessä oli suorapostitus, joka kohdistettiin neljälle eri kohderyhmälle. Tämän lisäksi uutena elementtinä tehtiin lehti-ilmoittelua. Kampanjamateriaaleihin nostettiin mukaan ”juhliminen”, jolla on kaksi merkitystä: D-kortin tarjoamat edut ovat itsessään juhlan arvoisia sekä Teboilin 80- vuotisjuhlavuosi.

 

AsiakasKorkea
ArtDirectorKorkea
CopywriterKorkea


 




Image_102