Nettitestit

Nettitestit keräävät huimia klikkimääriä

 

Sosiaaliseen mediaan suunnitellut, usein leikkimieliset nettitestit ovat erittäin koukuttava ja kustannustehokas tapa tavoittaa haluttu kohderyhmä. Testit ovat monipuolinen keino tehdä markkinointiviestinnästä kiinnostavaa ja viihdyttävää. Vaalikonekin on eräänlainen nettitesti ja suomalaiset ovat valmiita tekemään myös vakavampiakin testejä. Parhaiten toki leviävät viihteelliset ja hauskat testit.

Nettitestin tehokkain draiveri on sosiaalinen media. Kitchenin testeissä keskimäärin 85 % on löytänyt testin sosiaalisesta mediasta. Nettitesti toimii aina myös väylänä kampanja- ja kotisivuille. Parhaat tulokset saadaan mainostamalla testiä bannereilla ja lisäämällä pienen palkinnon.


Kuluttajat osaavat vaatia yhä turvallisempia testejä

Internetissä on päätähuimaava määrä epäilyttäviä nettitestejä, jotka myyvät tietoja eteenpäin. Kitchenin nettitestit eivät kerää tietoa kuin mahdollisia arvontoja varten ja arvonnan jälkeen tiedot tuhotaan. Käyttäjä ei siis luovuta sähköpostiosoitettaan tai kaverilistaansa epämääräisiin tarkoituksiin, kuten moni muu sosiaalisen median testialusta.

Markkinointitoimisto Kitchen on yhteistyössä 24Magsin kanssa konseptoinut visuaalisesti tyylikkään nettitestin, joka ei kerää mitään muuta tietoa käyttäjästä kuin mahdollisesti yhteystiedot ja nekin ainoastaan arvontoja varten.

Koska ihmisillä on tarve määritellä itseään itselleen ja sosiaalisessa mediassa, Kitchenin nettitestit tarjoavat turvallisen alustan testeille, jotka viihdyttävät, puhuttelevat tai ovat mahdollisesti jopa opettavaisia.

Jos haluat tietää lisää nettitesteistä tai toteuttaa sellaisen kanssamme, ota rohkeasti yhteyttä. Hyvin pienelläkin panostuksella, voi saada loistavia tuloksia.

Kansalaisneuvonnan Olisiko sinusta virkamieheksi?- testin on tehnyt jo 42 000 suomalaista.

Testaa olisiko sinusta virkamieheksi?


Haluan tietää lisää jaettavista nettitesteistä