Palvelumuotoilu

Parempi asiakaskokemus, kiinnostavampi brändi

 

Tunnet asiakkaasi ja heidän asiakaskokemuksensa – vai tunnetko?

Tiedät, millaisena mahdolliset asiakkaasi kokevat teidät ja millaisia odotuksia heillä on –tiedätkö ihan varmasti?

Asiakkaan kokema todellisuus voi joskus olla kaukanakin siitä mitä yrityksessä hänen todellisuudestaan ajatellaan.

Taulun sisältä katsottuna hiljaiset signaalit jäävät helposti huomaamatta ja samalla niihin liittyvät mahdollisuudet hyödyntämättä markkinoinnin, viestinnän ja palveluiden suunnittelussa ja toteutuksessa.

Ja kuitenkin asiakaskokemus vaikuttaa tutkimustenkin mukaan liiketoiminnan kannalta kriittisiin tekijöihin kuten asiakasuskollisuuteen, tuotteista ja palveluista saatavaan hintaan, suosittelualttiuteen ja tietenkin loppukädessä yrityksen myyntiin.

Anna puheenvuoro asiakkaillesi ja ota heidät mukaan suunnittelemaan kanssasi. Saatat yllättyä.

Palvelumuotoilun työkalupakki tarjoaa nopean ja kustannustehokkaan tavan liikkeellelähtöön.


Vaikuttaa kiinnostavalta ja haluan keskustella aiheesta kanssanne.